بسته شدن سایت

به زودی دراین سایتو تخته میکنم ومیرم به زندگیم میرسم...خسته شدم دیگه..خودتون شعورداشته

 باشین.حواستون نی.انگار من عامل بدبختی های شماهام.اون موقع که بهتون نیاز دارن...نازمیکنین..

اون موقع هم که نیازش داری(به قول خودتون)منو تنها گذاشت ورفت؛؛؛بیچاره ول کرده رفته راحت شه.

 

ناز نکنین.دخترپسرای عزیز.بعدش میاین میگین نمیشه برگرده؟؟؟؟

۱-اگرمیخواستیش نمیذاشتی که بره...

۲-اگرمیخواستت نمیرفت...همون بهترکه رفت.

درضمن دعای بیرون کردن مهرکسی از دل رو دارم.کامنت بذارین براتون بفرستمش...

نظر فراموش نشه



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت13:05---19 خرداد 1392
biya behem sar bezan o baham beharfim.koja mikhay beri

هستی
ساعت13:03---19 خرداد 1392
salam mishe begin chere dari miri?
rasti doaye biron kardane mehre kasi az del kar dado alanam rahate rahat shodam.1doooooooonya mamnoooooo0oooooon


هستی
ساعت13:02---19 خرداد 1392
salam mishe begin chere dari miri?
rasti doaye biron kardane mehre kasi az del kar dado alanam rahate rahat shodam.1doooooooonya mamnoooooo0oooooon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1398برچسب:به زودی دراین سایتو تخته میکنم ومیرم به زندگیم میرسم,,,خسته شدم دیگه,,خودتون شعورداشته, | 14:10 | نویسنده : میکائیل |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایف آی دی